PÓŁKOLONIE LETNIE I ZIMOWE

JAK UCZYMY


KIEDY ROZPOCZĄĆ PRZYGODĘ DZIECKA Z NAUKĄ JĘZYKA OBCEGO?

Aby najefektywniej wykorzystać dziecięcą ciekawość, zdolność szybkiego uczenia się, chęć poznawania i nazywania otaczającego świata należy „zanurzyć je w języku obcym” jak najwcześniej. Najlepszym momentem na rozpoczęcie nauki języka obcego przez zabawę jest wiek 2 lat. Na tym etapie ujawnia się skłonność najmłodszych do doskonałego naśladownictwa, która jest kluczowa w trakcie zajęć językowych. Wczesne obcowanie z brzmieniem języka obcego, nauka jego dźwięków oraz melodyczności przynosi ogromne efekty i późniejszą naturalną łatwość perfekcyjnego nazywania świata w języku angielskim.

Zajęcia obfitujące w taniec, śpiew oraz zabawy, angażujące zarówno fizycznie jak i umysłowo. Co więcej świetnie wydłużają czas skupienia dziecka i pozwalają mu bez tłumaczenia na język ojczysty rozumieć sens otaczającego go świata języka obcego. Wczesne obcowanie z językami obcymi buduje poczucie pewność siebie, doskonali pamięć i koordynacje ruchową. 

Regularna nauka w grupie rówieśników to przepis na sukces i szybkie efekty pracy. Maluszki wraz z rodzicem z ogromnym entuzjazmem nawiązują pierwsze interakcje z rówieśnikami, uczą się dynamiki pracy w grupie, a przede wszystkim wzorców zachowań i chęci do powtarzania, śpiewania oraz rymowania.

Zabawny, dynamiczny oraz kreatywny charakter zajęć, a przede wszystkim wyszkolony zespół Lektorów, którzy reagują na potrzeby dzieci i dopasowują charakter zajęć do maluszków to podstawowe komponenty każdych zajęć w PAPUGA Szkoła Językowa.

Mama, Tata największy autorytet. Bardzo ważną rolę na zajęciach dla 2 latków pełnią rodzice w pełni uczestniczący w zajęciach. Dzięki nim nasi mali uczniowie czyją się bezpiecznie, a przede wszystkim rodzic, jako największy autorytet dziecka uczestnicząc w zajęciach ustala wzory zachowań, które dzieci powtarzają. Zajęcia pomagają budować wieź rodzica z dzieckiem podczas wspólnej zabawy z językiem angielskim.

 

Nasze wybrane metody, wykorzystywane na zajęciach z 2 latkami:

Metoda komunikacyjna - Direct Method

Naszą dewizą jest swobodne porozumiewanie się w języku obcym. Od samego początku rozmawiamy z naszymi uczniami tylko w języku angielskim. Rozwijamy u nich umiejętność słuchania i mówienia. Nie tłumaczymy znaczenia słów obcojęzycznych na język polski. Spontaniczna komunikacja rozwija zdolność samodzielnego myślenia w języku obcym, daje możliwość nazywania świata oraz prostych interakcji w języku angielskim.

Super Simple ABCs – Phonics Fun

Od najmłodszych lat osłuchujemy naszych uczniów z brzmieniem poszczególnych liter alfabetu. Zabawy stawiające na rozpoznawanie dźwięków, słów rozpoczynających się na poszczególne litery alfabetu, są kluczowym komponentem zajęć w PAPUGA Szkoła Językowa.

We're Young Readers!

W PAPUGA wykorzystujemy naturalną potrzebę dzieci, jaką jest czytanie książek. Z tym że my robimy to w obcym języku! Każda książka porusza ważny temat, pobudza abstrakcyjne myślenie. Starannie wyselekcjonowane książeczki, pełne rymów, śmiesznych postaci, o różnorodnej fakturze pobudzają naszych najmniejszych uczniów do aktywnego udziału w zajęciach, wydłużają czas skupienia dziecka, a przede wszystkim uczą miłości do czytania i poznawania świata.

I can sing in English!

Nauka poprzez śpiew wsparty gestem, ruchem, zabawą głosem to przepis na udane zajęcia, dający szybkie i miarodajne efekty. Rozśpiewana PAPUGA inspiruje dzieci i rodziców.


ZAJĘCIA DLA PRZEDSZKOLAKÓW (2-6 lat)

Dobrze skonstruowane, zróżnicowane i pełne zabawy lekcje języka angielskiego, dostosowane do potrzeb rozwojowych dzieci w wieku od 3 do 6 roku życia. Nasze zajęcia dla przedszkolaków w pełni wykorzystują dziecięcą naturalność, niespożytą energię oraz ogromną chęć poznawania świata. Wczesne obcowanie z brzmieniem języka obcego, nauka jego dźwięków, słów, fraz oraz melodyczności przynosi ogromne efekty i późniejszą naturalną łatwość perfekcyjnego nazywania świata w języku angielskim.

Zajęcia obfitują w taniec, śpiew oraz zabawy, angażują zarówno fizycznie jak i umysłowo. Co więcej świetnie wydłużają czas skupienia dziecka i pozwalają mu bez tłumaczenia na język ojczysty rozumieć sens otaczającego go świata języka obcego. Wczesne obcowanie z językami obcymi buduje poczucie pewność siebie, doskonali pamięć i koordynacje ruchową

Regularna nauka w grupie rówieśników to przepis na sukces i szybkie efekty pracy. Zaszczepiamy w dzieciach miłość do nauki języków obcych, uczymy je odpowiedzialności, współpracy z rówieśnikami, zdrowej rywalizacji. Dzięki kreatywnej formie zajęć, ich intensywności oraz różnorodności bodźców na zajęciach uzyskujemy 100% zaangażowanie, szybkie efekty pracy, zapał i radość  z wspólnej nauki w formie zabawy.

Nasze wybrane metody wykorzystywane na zajęciach z przedszkolakami:

Metoda komunikacyjna - Direct Method

Naszą dewizą jest swobodne porozumiewanie się w języku obcym. Od samego początku rozmawiamy z naszymi uczniami tylko w języku angielskim. Rozwijamy u nich umiejętność słuchania i mówienia. Nie tłumaczymy znaczenia słów obcojęzycznych na język polski. Spontaniczna komunikacja rozwija zdolność samodzielnego myślenia w języku obcym, daje możliwość nazywania świata oraz prostych interakcji w języku angielskim.

Super Simple ABCs – Phonics Fun

Od najmłodszych lat osłuchujemy naszych uczniów z brzmieniem poszczególnych liter alfabetu. Zabawy stawiające na rozpoznawanie dźwięków, słów rozpoczynających się na poszczególne litery alfabetu, są kluczowym komponentem zajęć w PAPUGA.

We're Young Readers!

W PAPUGA wykorzystujemy naturalną potrzebę dzieci, jaką jest czytanie książek. Z tym że my robimy to w obcym języku! Każda książka porusza ważny temat, pobudza abstrakcyjne myślenie. Starannie wyselekcjonowane książeczki, pełne rymów, śmiesznych postaci, o różnorodnej fakturze pobudzają naszych najmniejszych uczniów do aktywnego udziału w zajęciach, wydłużają czas skupienia dziecka, a przede wszystkim uczą miłości do czytania i poznawania świata.

I can sing In English!

Nauka poprzez śpiew wsparty gestem, ruchem, zabawą głosem to przepis na udane zajęcia, dający szybkie i miarodajne efekty. Rozśpiewana PAPUGA inspiruje dzieci i rodziców, zaraża miłością do nauki języków obcych i pasją do poznawania kultury krajów anglojęzycznych

Tradycyjne angielskie rymowanki

Naszych najmłodszych uczniów zarażamy pasją do czytania poprzez naukę popularnych, tradycyjnych rymowanek anglojęzycznych w ramach edukacji kulturowej. Nasi uczniowie nie tylko uczą się śpiewać popularne rymowanki, lecz także rozumieją ich zabawną treść. Przez zabawę nabywają umiejętności niezbędne do nauki czytania ze zrozumieniem w języku angielskim

Gry, gry, gry!

Kluczowy wpływ na efektywność nauki języka ma zaangażowanie ucznia, dlatego nasze zajęcia są wzbogacane wachlarzem najwspanialszych gier i zabaw, w które bawią się na co dzień anglojęzyczni koledzy i koleżanki naszych uczniów. Zdrowa rywalizacja, praca zespołowa i dobra zabawa to ulubione elementy zajęć.

Kreatywny angielski

Prace plastyczne wykorzystywane jako środek do nauki języka obcego. Dzieci nie tylko rozwijają zdolności manualne, ale przede wszystkim wykonują wszystkie polecenia Lektora w języku obcym, rozbudowują słownictwo wspaniale się przy tym bawiąc.

Magiczny teatr

Teatr obrazkowy dla dzieci, pobudzający abstrakcyjne myślenie. Wykorzystujemy technikę głośnego czytania oraz opowiadania wspartą zmieniającymi się ilustracjami.


ZAJĘCIA DLA KLAS 1-3 SZKOŁY PODSTAWOWEJ

Dewizą PAPUGA jest swobodne, naturalne porozumiewanie się w języku obcym. Kładziemy nacisk na spontaniczne budowania zdań, rozbudowanie słownictwa, trening prawidłowej wymowy oraz czytanie i pisanie w języku angielskim. Różnorodność aktywności, połączona z dobrą zabawą to nasz przepis na szybkie efekty oraz przede wszystkim na zadowolenie naszych uczniów i ich rodziców. Dobrze rozplanowany, przejrzysty układ materiału pozwala w pełni wykorzystać potencjał uczniów od klasy pierwszej do trzeciej, gwarantując wysoki poziom zdobywanej wiedzy na każdym z kolejnych poziomów nauczania.

Nasze wybrane metody wykorzystywane na zajęciach z uczniami klas 1-3:

Metoda komunikacyjna - Direct Method

Naszą dewizą jest swobodne porozumiewanie się w języku obcym. Od samego początku rozmawiamy z naszymi uczniami tylko w języku angielskim. Rozwijamy u nich umiejętność słuchania, mówienia oraz czytania. Nie tłumaczymy znaczenia słów obcojęzycznych na język polski. Spontaniczna komunikacja rozwija zdolność samodzielnego myślenia w języku obcym, daje możliwość nazywania świata oraz prostych interakcji w języku angielskim. Na zajęciach budujemy wśród naszych uczniów pewność siebie i radość z osiąganych postępów.

Energetic songs!

W PAPUGA wiemy, ze piosenka jest efektywnym środkiem do nauki trudnych fraz i wyrazów. Energetyczne piosenki, ruch, pozytywna energia towarzysząc naszym zajęciom rozwijają umiejętności słuchania, mówienia oraz rozumienia języka angielskiego.

MATEMATYKA

Dodawanie, odejmowanie, czy też tabliczka mnożenia w języku angielskim to dla naszych uczniów bułka z masłem. Zabawy liczbami, rozwój logicznego myślenia są ważnym komponentem zajęć.

Gry, gry, gry!

Kluczowy wpływ na efektywność nauki języka ma zaangażowanie ucznia, dlatego nasze zajęcia są wzbogacane wachlarzem najwspanialszych gier i zabaw, w które bawią się na co dzień anglojęzyczni koledzy i koleżanki naszych uczniów. Zdrowa rywalizacja, praca zespołowa i dobra zabawa to ulubione elementy zajęć.

Kreatywny angielski

Prace plastyczne wykorzystywane jako środek do nauki języka obcego. Dzieci nie tylko rozwijają zdolności manualne, ale przede wszystkim wykonują wszystkie polecenia Lektora w języku obcym, rozbudowują słownictwo wspaniale się przy tym bawiąc.


ANGIELSKI DLA KLAS 4-8 ORAZ DLA LICEALISTÓW

Sukces językowy „szyty na miarę”. Oferujemy intensywne kursy językowe, dostosowane do potrzeb i zdolności uczniów. Nauka i dobra zabawa rozbudowująca wszystkie 4 sprawności językowe: mówienie, pisanie czytanie oraz słuchanie.

Efektywne kursy zorientowane na wybrany cel:

->SZKOŁA-> Kluczowym elementem kursu jest pomoc uczniom klas 4-8 szkoły podstawowej oraz liceum w zrozumieniu materiału przerabianego w szkole, przygotowanie ich do sprawdzianów, sprawdzanie zadań domowych. Szybkie efekty pracy pozwalają rozbudować kurs o dodatkowy materiał rozszerzający szkolny materiał.

->ANGIELSKI PLUS-> kurs adresowany dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej oraz liceum o wysokich kompetencjach językowych. Jego głównym celem jest obszerne rozszerzanie materiału szkolnego oraz doskonalenie każdej z 4 sprawności językowych: mówienia, pisania, czytania oraz  słuchania.

->MATURA-> intensywny kurs przygotowujący do zadnia egzaminu maturalnego. Zdobywanie wiedzy, umiejętność pracy z arkuszem maturalnym oraz pewność siebie to 3 najważniejsze obszary pracy podczas naszych kursów maturalnych.

-> EGZAMINY Cambridge (YLE, KET, PET oraz FCE) ->Intensywny kurs przygotowujący do zdania wybranego egzaminu.

 

 

 

Pytania rodziców


1)      Czy to prawda, że im wcześniej tym lepiej, aby dziecko rozpoczęło naukę języka obcego?

Powszechne swierdzenie, że można uczyć się przez całe życie i w każdym wieku jest tylko częściowo prawdziwe. Dziecko wykazuje dużo większą łatwość w przyswajaniu języka obcego, niż dorosły. Dzieci w wieku od 0-6 lat wykazują niesamowitą chłonność i potencjał. Jest naukowo udownodnione, że w tym okresie dzieci rozwiają 80% swojego potencjału intelektulnego. To wtedy krtań i narządy głosowe są elastyczne i wspaniale przystosowują się do tworzenia nowych dźwięków. Zaniedbaniem byłoby nie skorzystać z tej elastyczności umysłowej, fonetycznej i słuchowej, aby nie rozpocząć nauki języka obcego jak najwcześniej.

2)      Kiedy najlepiej rozpocząć naukę języka obcego u dziecka?

Im wcześniej, tym lepiej. Zalecamy rozpoczęcie nauki języka obcego w okresie od 2 - 3 roku życia. Wtedy to dziecko jest niesamowicie chłonne i pragnie poznawać świat dźwięków zupełnie mu obcych. z drugiej strony dziecko 2 – letnie jest już na tyle dojrzałe emocjonalnie, aby zacząć spotykać się z innymi dziećmi podczas zabawy z językiem obcym.

3)      Czy rozpoczęcie nauki języka obcego u dziecka 2 – letniego nie obciąży jego umysłu?

Nauka języka obcego u dziecka 2 – letniego nie obiąża jego umysłu, lecz podnosi w znaczny sposób jego poziom intelektualny. Tym bardziej, że nauka ta jest imitacją tego, czym dziecko jest zajmowane w domu, z tą różnicą że odbywa się to w języku obcym. Tak więc lekcje z dziećmi od 2 roku życia polegają na zabawie, śpiewaniu, rymowaniu, graniu w gry. Takie aktywności nie powodują obciążenia umysłu dziecka.

4)      Chciałabym zapisać moją 4-letnią Maję na zajęcia angielskiego. Jak wygląda taka nauka? Czy nie jest problematyczne to, że lektorzy nie komunikują się z dziećmi w języku polskim?

Niechętnie używamy słowa „nauka” jeśli chodzi o proces przyswajania języka obcego u dzieci najmłodszych. Nauka kojarzy się z pewnym wysiłkiem, koncentracją, wytyczaniem celów, zdawaniem egzaminów i testów.

Tymczasem naszą wizją jest, aby dzieci używały języka obcego do zabawy i komunikacji! Aby to zrealizować wystarczy przekazywanie informacji w obcym języku. Tym bardziej, że właśnie naturalną metodą poznawania świata u dzieci jest rozwijanie umiejętności opisywania otoczenia i komunikowania się z nimi.

Dziecku jest obojętne w jakim języku poznaje nabliższe mu otoczenie. Dlatego tak ważne jest aby właśnie w tym okresie to wykorzystać i umożliwiać mu jak najczęstszy kontakt w językiem obcym!

5)      Czy to, że dziecko rozpoczyna naukę języka obcego w okresie, kiedy samo jeszcze dobrze nie mówi nie wpływa negatywnie na rozwój jego mowy ojczystej?

Nie, absolutnie nie. Fakt że dziecko rozpoczyna naukę języka obcego w okresie, kiedy nie potrafi porozumiewać się w swoim ojczystym języku lub też dopiero rozwija tą umiejętność nie wpływa negatywnie na rozwój jego ojczystej mowy.

Krtań dziecka jest tak elastyczna, że potrafi bez trudu produkować dźwięki charakterystyczne dla każdego języka. Wtedy też najsprawniej działa aparat głosowy pozwalający na imitację, a i mózg posiada największą plastyczność.

Dziecko potrafi bez trudu przechodzić z jednego języka do drugiego. Tego nie potrafi dziecko jednojęzyczne, które nie uczy się języka obcego. Dzieci mają niesamowity dar przyswajania dowolnej ilości języków i używania ich w odpowiednim kontekście. Dzieci nie tłumaczą sobie słów z jednego języka na drugi (jak to robią osoby, które zbyt późno rozpoczęły naukę języka obcego). Dzieci otrzymując językowy bodzieć (np. usłyszą angielską piosenkę, bajkę, osobę, która posługuje sie językiem obcym) i zaczynają mówić w języku obcym nie zastanawiając się nad tym. 

6)      Czy powinnam towarzyszyć mojej 3 – letniej córce Nadii na zajęciach angielskiego?

Jesteśmy zwolennikami, aby docelowo dzieci od 3 roku życia były na lekcji bez rodziców. Oczywiście nie może się to stać od razu. Na początku rodzice siedzą z dziećmi na lekcji (zazwyczaj są to 2 tygodnie, aczkolwiek okres może trwać dłużej w zależności od potrzeb dziecka). w momencie kiedy dziecko czuje się bezpiecznie na lekcji możemy spróbowac zostawić je sam na sam z lektorem i innymi dziećmi.

Ciągła obecność rodzica na lekcji wytwarza u dziecka świadomość, że w sytuacji kiedy dziecko nie rozumie czegoś w obym języku, rodzic zawsze wytłumaczy i pomoże dziecku, tłumacząc niejednokrotnie prośby i polecenia lektora na język polski. Dziecko powinno włożyć wysiłek aby próbować zrozumieć lektora który posługuje się obcym językiem. Jeśli rodzic będzie stale obecny podczas lekcji może to spowodować u dziecka zahamowanie procesu rozwoju samodzielnego myślenia w obcym języku.

7)      Jak często dziecko powinno mieć kontakt z językiem obcym?

Doświadczenie podpowiada nam, że spotkania z lektorem w PAPUGA powinny odbywać się minimum 2 razy w tygodniu. w większości szkołach spotkania te są organizowane 1 w tygodniu. Jest to stanowczo za mało. Przerwa 6 - dniowa powoduje, że dziecko zapomina treści przekazane mu podczas lekcji, a kolejna lekcja jest wprowadzaniem na nowo tego samego materiału. Zaś zalecenie odsłuchu płyt CD w domu, nie zastapią spotkania z lektorem, który „na żywo” produkuje obcą mowę, reaguje i komunikuje się z dziećmi w obcym języku.

8)      Ja sama nie znam języka obcego. Czy jest możliwe rozpoczęcie nauki języka obcego u mojej 2,5 – letniej Zuzi?

Oczywiście jest możliwe, aby Pani córka rozpoczęła naukę języka obcego, podczas gdy Pani sama nim nie włada. Zapisując dziecko do PAPUGI, my bierzemy odpowiedzialność, aby w sposób właściwy i prawidłowy wprowadzić dziecko w świat obcych brzmień. Rolę rodzica widzimy tu jako osobę, która zachęca i motywuje aby dziecko do nauki.

9)      Chciałabym zapisać mojego 3-letniego Oskara na zajęcia angielskiego, on jednak często choruje w okresie zimowym. Czy jego nieobecności nie zakłócą procesu nauki?

Proszę się nie obawiać. Dzieci często przechodzą infekcje w okresie jesienno – zimowym. Rodzice w PAPUGA SZKOŁA JĘZYKOWA przychylają się do prośby, aby dzieci chore nie przyprowadzać na zajęcia w trosce o nie same i inne dzieci. 

 

Angielski i niemiecki


Prowadzone przez nas zajęcia są najlepszym przykładem na to, że nauka języków obcych może być wspaniałą przygodą, pełna pasji, która daje miarodajne i bardzo szybkie efekty zarówno u naszych najmłodszych uczniów, jak i tych uczących się w szkole podstawowej.

Na naukę języków obcych nigdy nie jest za późno, dlatego w naszej ofercie mamy zarówno zajęcia dla dzieci, które swoją przygodę językową zaczęły w okresie wczesnego dzieciństwa, czują się pewnie, dla których nauka języków obcych to „bułka z masłem”, jak i grupy dla dzieci, które muszą jeszcze nad swoją pewnością językową popracować i dzięki naszym nietuzinkowym zajęciom pokochać języki obce.

Wyobraźnia dziecka nie zna granic, a zajęcia w PAPUGA gwarantują pełne wykorzystanie potencjału jaki drzemie w każdym z naszych uczniów. Nauka poprzez zabawę, wykorzystująca zainteresowania naszych uczniów nigdy nie jest nudna. Na zajęciach komunikujemy się w języku obcym, dając możliwość naturalnego przyswajania języka w codziennych sytuacjach. Dynamika i różnorodność naszych zajęć, oraz lektorzy pasjonaci gwarantują pełne skupienie i zaangażowanie w lekcje. Zaufanie jakim obdarzyli nas Rodzice jest dla nas ogromną radością i motywuje nas do ciągłego wdrażania nowych metod nauczania i dbałości o miarodajne wyniki.

W naszych szkołach panuje przyjazna atmosfera, a każde zajęcia to nowa przygoda z językiem obcym. Stworzyliśmy miejsce, w którym zapał do nauki języków jest wszechobecny, a nauka to przyjemność, która inspiruje i zachęca do dalszej pracy.

Jeżeli należycie Państwo do grona rodziców, którzy pragną stworzyć dla swoich pociech doskonałą szansę na zdobycie umiejętności posługiwania się językiem angielskim i niemieckim, a tym samym pozytywnie wpłynąć na ich rozwój intelektualny, serdecznie zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Warto wykorzystać naturalną zdolność przyswajania języków obcych przez dzieci jak najwcześniej i rozpocząć przygodę z ich nauką już od 2 roku życia. Serdecznie zapraszamy do PAPUGA SZKOŁA JĘZYKOWA!

 

GADUŁA, os. Sobieskiego 52, Poznań

„Podróż dookoła świata” 11-15 lipca i 25-29 lipca oraz 1-5 sierpnia

„Mali ekolodzy” 18-22 lipca i 8-12 sierpnia

GADUŁA, os. Piastowskie 115, Poznań

„Podróż dookoła świata” 27 czerwca - 1 lipca

„Mali ekolodzy” 4 -8 lipca

Za oknami mróz, a tymczasem w GADULE... Niedźwiedzie, łosie, świstaki - niezapomniana przygoda na Alasce trwa! :) Jesteśmy na półmetku naszej wspólnej wyprawy.

Zapraszamy wszystkich Śmiałków na półkolonie językowe podczas drugiego tygodnia ferii (25-29 stycznia).

 

 

Zapisy oraz szczegółowe informacje pod numerem telefonu 796 389 878 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • 13-17 LIPCA - Wyprawa piratów na bezludną wyspę
  • 20-24 LIPCA - Niesamowita przygoda w starożytnym Egipcie
  • 3-7 SIERPNIA - Wyprawa piratów na bezludną wyspę
  • 10-14 SIERPNIA - Niesamowita przygoda w starożytnym Egipcie

Szczegółowe informacje dostępne u Pani Gosi pod numerem telefonu:
796 389 878 oraz mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą letniej przygody językowej w GADULE Szkole Języków:)

PAPUGA - SZKOŁA JĘZYKOWA
DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

 

POZNAŃ - PIĄTKOWO ŚMIAŁEGO

ul. Łużycka 22, przy rezerwacie Żurawiniec
514 907 204 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

POZNAŃ - PIĄTKOWO SOBIESKIEGO

os. Jana III Sobieskiego 52 (pawilon)
796 389 878 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

POZNAŃ - PIĄTKOWO CHROBREGO

os. Bolesława Chrobrego 110 (pawilon)
794 631 787 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

POZNAŃ - RATAJE

os. Lecha 43 oraz SP nr 51
511 124 277 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

POZNAŃ - PODOLANY

ul. Strzeszyńska 224
511 124 430 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

MUROWANA GOŚLINA

ul. Polna 10
514 907 204 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KAMIONKI

Szkoła Podstawowa ul. Mieczewska 36
511 124 277 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.